• Paczkomaty InPost

Informacje o usłudze Paczkomaty InPost

Jak działa usługa ?

  • Klient robiący zakupy w premium4animals.pl – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru, w momencie dostarczenia przesyłki do wybranego Paczkomatu. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru.
  • Przesyłka trafia do Paczkomatu w 1 dzień roboczy po nadaniu przesyłki.
  • Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.
  • Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 48 godzin, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 3 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu, InPost zwróci przesyłkę do premium4animals.pl

Które produkty nie mogą zostać dostarczone do paczkomatów?
Produkty o szczególnie dużych rozmiarach przekraczających wymiary największego boxu w paczkomacie np. karma  sucha 12 kg.
W powyższym przypadku opcja dostawy do paczkomatu nie będzie aktywna dla całego zamówienia .

Informacja: lista aktywnych paczkomatów jest na bieżąco aktualizowana. Jeśli któryś z paczkomatów jest niedostępny oznacza to, że w tym momencie jest przepełniony lub wystąpiła w nim awaria. Należy wybrać inny w najdogodniejszej dla siebie lokalizacji.