Strona korzysta z plików cookies zgodnie z Polityką prywatności w celu realizacji usług. Korzystanie z witryny oznacza, że będą one umieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
-
Strefa klienta
-
Koszyk ( 0 )
- Strona główna
-
Psy
- AYLA przysmaki liofilizowane
- RENSKE przysmaki treningowe i suszone mięso
- RENSKE Bach Flower
- Dr. BERG suszone przysmaki z ziołami
- ICEPAW przysmaki i ciasteczka
- ICEPAW Vet Line Sensitive
- TENETRIO przysmaki z owadów
- MIRALS przysmaki treningowe
- MIRALS suszone mięsa i gryzaki
- MIRALS kiełbasy treningowe
- MIRALS lody dla psa
- ROCKSTER Super Treats
- ROGY pasty orzechowe
-
Koty
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Blog
- Klub Hodowców Psów
- Klub Hodowców Kotów
-

- Strona główna
-
Psy
- AYLA przysmaki liofilizowane
- RENSKE przysmaki treningowe i suszone mięso
- RENSKE Bach Flower
- Dr. BERG suszone przysmaki z ziołami
- ICEPAW przysmaki i ciasteczka
- ICEPAW Vet Line Sensitive
- TENETRIO przysmaki z owadów
- MIRALS przysmaki treningowe
- MIRALS suszone mięsa i gryzaki
- MIRALS kiełbasy treningowe
- MIRALS lody dla psa
- ROCKSTER Super Treats
- ROGY pasty orzechowe
-
Koty
- Promocje
- Nowości
- Bestsellery
- Blog
- Klub Hodowców Psów
- Klub Hodowców Kotów
-
-
Reklamacje
Dokładamy wielu starań, aby przesyłki były zapakowane w sposób zapewniający dostarczenie towaru bez uszkodzeń. Przed odebraniem przesyłki prosimy jednak o sprawdzenie, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie.
Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy sporządzić i podpisać protokół w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru protokół ten wraz ze zdjęciami uszkodzonych produktów stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Reklamację wraz z podpisanym protokołem i zdjęciami prosimy przesłać na adres e-mailowy: sklep@premium4animals.pl
Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, należy sporządzić i podpisać protokół w obecności kuriera.
W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru protokół ten wraz ze zdjęciami uszkodzonych produktów stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Reklamację wraz z podpisanym protokołem i zdjęciami prosimy przesłać na adres e-mailowy: sklep@premium4animals.pl